Ons jaarlijkse Boca Kids Kite Camp is weer terug!

Het Kids Kite Camp is voor de meeste een eerste kennismaking met kiten, maar focus is vooral een leuke dag bestaande uit diverse sportieve activiteiten.

• 14 t/m 18 augustus, 2023
  • Maandag tot vrijdag van 09:30 tot 17:00
  • van 8 tot 14 jaar, zwemdiploma vereist
  • Inclusief: kite gear, leuke activiteiten, lunch, fruit en drankjes bij Boca Grandi Beachclub
  • 17,5 UUR KITELES!
  • Je kan op ieder niveau instappen, want de kitelessen delen we hierop in
  • Voor slechts €550,- voor 1 kind of €1000,- voor 2 kinderen

Wat gaan we doen?

Bij wind:

• Kitesurfen
  • Powerkiten

Bij geen wind:

• Golfsurfen
  • Powerkiten
  • Beachtennis
  • SUPtour
  • Archery tag
  • Slag line
  • Beachvoetballen
  • Wave experience
  • En nog veel meer leuke activiteiten

Bij Noodweer of regen

• Theorie kitesurfen
  • Video’s kitesurfen
  • Spelletjes binnen
  • En overige leuke activiteiten

Snacks en drinken incl.

• Lekkere en gezonde lunch
  • Vers sapje en water tussendoor
  • Fruit en powersnack tussendoor

Wat kan je verwachten van onze Kids en Teens programma’s:

Uiteraard staan onze kids en teens programma’s in het teken van kitesurfen, kitesurfen en nog meer kitesurfen! Iedereen kan op zijn eigen niveau instromen en wordt daarna getraind in zowel de praktijk als theorie. Na afsluiting vertrekt iedereen met een eigen IKO certificaat.

Wij geven les op vlak water en werken alléén met het nieuwste Naish Kitesurf materiaal. Daarnaast beschikt onze locatie over alle faciliteiten (omkleed ruimtes, hapje en drankje, buitendouches en gratis parkeren).

Onze school is gecertificeerd is om kinderen vanaf 6 jaar te mogen lesgeven! Wij vinden echter dat 8 jaar een geschikte leeftijd is om te beginnen met Kitesurfen. Wij zijn de enige school in Nederland die zich specifiek focust op het geven van lessen aan kinderen. Wij onderscheiden ons op de volgende vlakken:

• Onze instructeurs hebben een speciale IKO certificatie behaald om aan kids les te mogen geven.
  • Aangepast lesplan.
  • Wij hebben kids wetsuits, kinderhelmen, kids schoentjes etc.
  • Wij geven les met kites die zijn speciaal ontworpen voor het geven van les aan kinderen zoals de Naish Boxer van 2,8 meter en Flysurfer Hybrid.

Ieder jaar verzorgen wij geweldige kite kampen! Boek nu en laat de pret beginnen.

De kids kwamen voldaan terug elke middag. Samen met andere maatjes lekker buiten, lekker in de wind. En dan ondertussen nog nuttige dingen leren zoals hand coordinatie, balans en veiligheid om zich heen. Een fijn kamp, volgende keer doen we weer mee.

Luke Vos

Samen met ouder lessen?

Net als volwassenen kunnen kinderen alle reguliere kitesurfles pakketten die wij aanbieden volgen. Deze lessen zijn echter iets kostbaarder en je zit met alle leeftijden in een groep. Veel ouders kiezen ervoor om samen een 3-daagse cursus met hun kind/kinderen te volgen. Want, is het niet fantastisch dat je samen met je kinderen kunt leren kitesurfen?! Lessen jullie liever met zijn tweeën? Dan is semi-privé wellicht de beste lesoptie.

Precies wat mijn kinderen nodig hadden!

Geweldige ervaring met “Kiteboardschool” in Kijkduin. Zeker aan te bevelen! Zeer professioneel en ervaren. Roel heeft mij precies uitgelegd en begeleid wat mijn twee kinderen nodig hebben.

– Simona Marvan

Onze 7 zekerheden

Kiteboardschool Scheveningen
  • Meer dan 100 fonkelnieuwe Reedin, Naish en Flysurfer Kites & Wings

• Volledig gecertificeerd IKO kitesurfcenter – NR1 beoordeeld

• Goede en zeer ervaren instructeurs

• Gratis IKO card na je cursus

• Kitesurf les op vlak- en ondiep water spots
  • Eerlijke prijzen
  • Bewezen effectief, ook jij kan leren kitesurfen!

Niet gevaren = gratis les  4,8 sterren rating Herplan je les tot 2 dagen ervoor

Boek direct jouw Kitesurfles

STAP 1

Vul het boekingsformulier in en klik op boek nu. Je kunt direct met iDeal betalen of je betaalt op het strand.

STAP 2

Jouw persoonlijke account wordt aangemaakt. Je krijgt een bevestigingsmail met logingegevens.

STAP 3

In jouw account kun je je 3 of 5 lessen (her) plannen. Ook is het mogelijk om je in te lezen op je kitesurf lessen.

STAP 4

Een dag voor de les ontvang je een e-mail & sms. Gaat de les niet door ivm het weer, dan kun je zelf herplannen.

Vaar garantie 4,8 sterren rating Herplan je les tot 2 dagen ervoor